পাইকাৰী গ্ৰাহকৰ বাবে ডিজেলৰ মূল্য প্ৰতি লিটাৰত ২৫ টকা বৃদ্ধি কৰা হৈছে। বৃহৎ পৰিমাণৰ গ্ৰাহকক বিক্ৰী কৰি থকা ডিজেল এতিয়া প্ৰতি লিটাৰত ২৫ টকা ব্যয়বহুল হৈ পৰিব। আন্তৰ্জাতিক খাৰুৱা তেলৰ মূল্যত ৪০ শতাংশ বৃদ্ধিৰ পিছত এই পদক্ষেপ লোৱা হৈছে। অৱশ্যে, পেট্ৰ’ল পাম্পৰ জৰিয়তে বিক্ৰী হোৱা ডিজেলৰ খুচুৰা মূল্যত কোনো প্ৰভাৱ নপৰে৷ এই মাহত পেট্ৰ’ল পাম্পৰ বিক্ৰী ২০ শতাংশ বৃদ্ধি পাইছে। বাছ আৰু মল খুলি দিয়াত বৃহৎ পৰিমাণৰ গ্ৰাহকে পেট্ৰ’ল পাম্পৰ পৰা ইন্ধন ক্ৰয় কৰিছে। সাধাৰণতে তেওঁলোকে পেট্ৰ’লিয়াম কোম্পানীৰ পৰা পোনপটীয়াকৈ ইন্ধন ক্ৰয় কৰে। এইটোৱে ইন্ধন বিক্ৰী কৰা কোম্পানীবোৰৰ লোকচান বৃদ্ধি কৰিছে। আটাইতকৈ বেছি প্ৰভাৱিত হৈছে নাইৰা এনাৰ্জি, জিঅ’-বিপি আৰু শ্বেলৰ দৰে কোম্পানী। বিক্ৰী বৃদ্ধি হোৱা স্বত্বেও, এই কোম্পানীবোৰে এতিয়ালৈকে পৰিমাণ হ্ৰাস কৰা নাই৷ কিন্তু এতিয়া পাম্পবোৰৰ বাবে অৰ্থনৈতিকভাৱে লাভজনক নহ’ব। অভিলেখ ১৩৬ দিনৰ বাবে ইন্ধনৰ মূল্য বৃদ্ধি কৰা হোৱা নাই৷ যাৰ ফলত কোম্পানীবোৰে এই হাৰত অধিক ইন্ধন বিক্ৰী কৰাৰ পৰিৱৰ্তে পেট্ৰ’ল পাম্প বন্ধ কৰাটো অধিক কাৰ্যকৰী বিকল্প হ’ব। ২০০৮ চনত, ৰিলায়েন্স ইণ্ডাষ্ট্ৰিজে বিক্ৰী “শূন্য” লৈ হ্ৰাস হোৱাৰ পিছত ইয়াৰ সকলো ১৪৩২ পেট্ৰ’ল পাম্প বন্ধ কৰি দিছিল। শেহতীয়াকৈ একেই পৰিস্থিতি হ’ব পাৰে। বৃহৎ পৰিমাণৰ গ্ৰাহকে পেট্ৰ’ল পাম্পৰ পৰা ক্ৰয় কৰি আছে। খুচুৰা বিক্ৰেতাসকলৰ লোকচান বৃদ্ধি কৰিছে। মুম্বাইৰ বৃহৎ পৰিমাণৰ গ্ৰাহকৰ বাবে ডিজেলৰ মূল্য প্ৰতি লিটাৰত ১২২.০৫ টকালৈ বৃদ্ধি পাইছে। পেট্ৰ’ল পাম্পত ডিজেল প্ৰতি লিটাৰত ৯৪.১৪ টকাত বিক্ৰী হৈ আছে।